Родина отруїлася чадним газом

Январь 19 11:07 2012

Учора вночі до Здолбунівської районної лікарні з діагнозом «отруєння чадним газом» привезли цілу родину: молодих батька і матір та двох їхніх дітей – чотирирічного сина і дворічну донечку. Їх відразу ж помістили до реанімації.

Усі постраждалі – жителі обласного центру. Вони тимчасово винаймали житло в Здолбунові. Квартира має центральне опалення і обладнана газовими приладами.

Обставини нещасного випадку з’ясовують слідчі.

Дмитро МЕЛЬНИК

  Article "tagged" as:
  Categories:
write a comment

0 Comments

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

Add a Comment

Your data will be safe! Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.
All fields are required.